Apr 16, 2011

Subhana Allah...

Ini pula hobi masa lapang aku..selain daripada menyenep gambar bunga-bungaan kat taman aku menanam bunga..walaupun sedikit, tapi mampu menyerikan hati bila memandangnya..;D kalau boleh memang nak tanam banyak-banyak lagi..cuma bila pikir ruang yang ada cuma sekangkang kucing..tambahan nanti balik tak dapat hangkut sekali masuk plane tu yang cancel hasrat..:(

Foto di atas adalah koleksi bunga-bungaan di rumah ku..yang kat bawah pulak adalah hasil penyenepan aku masa jalan-jalan di Republique.
 

2 comments:

  1. mak aii, sejuk nyer tgn ko yanti. gemuk sungguh bunga2 tuh, cntik!
    tangan aku panas, bunga yg tgh idup pon jdk mati bila aku yg jaga!

    ReplyDelete
  2. welcome back...:) apa crita trbaru ko? kat sna dah ok semua?
    tgn aku ni blh la tnm sikit2 ni...tp yg sedihnya bru2 ni Aqil cabut pokok ku yg gebu itu..huhuhuhu tp nsib msh blh diselamatkan...dia pun geram je tgk pokok aku gebu2 mengalahkan dia gaknya...hihihii

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers